Výzkum rytmů a tanečních kroků brazilských otroků a rozličné formy bohaté brazilské kultury jako zdroje vitality a sdílení života.

Anotace

Výzkum rytmů a tanečních kroků jako zdroje vitality a sdílení života. Cavalo marinho, maracatu nacao, maracatu rural, samba de coco, kandomble, bumba meu boi, frevo.
Otroci a vzdor proti realitě každodenního života – hudba, severobrazilské rytmy, melodie, toády, indianské rituály a písně.

Setkání s Alicio Amaralem a Julianou Pardo, André Buenem, Fabiem, Lucianou Matias, klaunem Martellem, Biu Alexandre, Aguinaldem, Coco Raizes de Acroverde, Shaconem a mnoha dalšími …

 

Červen, červenec 2008

Londrina, Belo Horizonte, Ouro Preto, Salvador de Bahia

 

Prosinec 2008 - leden 2009

Olinda, Recife, Nazaré da Mata, Condado, Ciudad de Tabajara, Acroverde, Zona da Mata, Tacaratu, Brejos dos Padres, Cha, Goiana

 

Tvůrčí tým

Výzkum Viliam Dočolomanský, Anna Kršiaková, Zuzana Pavuková, Roman, Horák, Patricie Poráková, Luiz Augusto Martins, Hana Varadzinová, Jun Wan Kim, Róbert Nižník, Cecile da Costa

Pro promotéry

Farma v jeskyni pro svá představení standartně požaduje prostor s dobrou akustikou a podmínkou absolutního ticha během produkce. Obvykle se jedná o blackbox nebo site specific s minimálními rozměry hracího prostoru 10 x 10 metrů a s výškou 6 metrů.
Nejpozdeji půl roku před samotným představením se na místě uskuteční technická přípravná návštěva 2 - 4 členného štábu Farmy v jeskyni.

Maximální počet diváků se při jednotlivých inscenacích mění, zpravidla však nebývá vyšší než 450.
Počet performerů se podle představení pohybuje mezi 5 a 13, technicko - produkčního štábu mezi 4 - 6.
Minimální počet představení uváděných na jednom místě je 2. Soubor může odehrát i 2 představení v 1 den, nejzazší čas začátku představení je 21.00 lokálního času.

Délka přípravy a adaptace záleží na jednotlivém představení a místních podmínkách, minimálně 1 - 2 dny před dnem produkce.

Finanční požadavky jsou k dispozici na vyžádání: info@infarma.info nebo barbara.tumova@seznam.cz.

Organizátor hradí honorář, náklady na dopravu scény, osobní dopravu, dopravu v místě konání, ubytování, diety, náklady spojené s přípravnou technickou návštěvou. Organizátor hradí náklady na pronájem techniky v případě nedostatečného vybavení v daném prostoru.